Joulutori Mynämäen torilla
Tunnelmallinen "Marttamökki" avaa ovensa kaikille ihanille asiakkaille, kun Wirmon Martat myyvät tuotteitaan joulutorilla lauantaisin 26.11., 3.12., 10.12. ja 17.12. klo 10-14.

Koko Mynämäki Leipoo -kilpailu on päättynyt ja  Mynämäen nimikkoleivos valittu:

"Mynämäen mustikkaisin kakkupala" on Koko Mynämäki Leipoo -kilpailun voittajaleivos.

26.11. saatiin päätökseen Koko Mynämäki Leipoo -kilpailu, jossa etsittiin leivosta, joka on maukas ja kuvastaa Mynämäkeä. Lisäpisteitä sai siitä, että kakku on mahdollista tarjota helposti myös isolle joukolle.

Kilpailuun tuli määräaikaan mennessä seitsemän leivosta ja tarinaa, joista neljä valittiin finaalileivontaan. Lopullinen kisa käytiin kolmen finalistin kesken. Alla kuvaukset palkituista leivonnaisista ja tarinoista.

Tuomaristo ihaili kilpailun korkeaa tasoa sekä leivosten maun, ulkonäön että tarinoiden suhteen. Jokainen finaaliin yltänyt leivonnainen kuvasti omalla tavallaan mynämäkeläisyyttä ja valinnan tekeminen oli vaativaa.

Tuomaristoon kuuluivat Kati Silokangas Pito-Jussi, Matti Helenius Mynämäen kunta, Aarne Lehtonen, MTK-Mynämäki, Emma Vallunen, koululainen, Ann-Mari Rannikko, toimittaja, Pirkko Harju, tuomariston puheenjohtaja, Wirmon Martat ry.

Voittajaleivos on “Mynämäen mustikkaisin kakkupala”, jonka on tehnyt Lotta Nikkilä. Voittaja sai 160 euron suuruisen palkinnon, joka sisälsi mm. 50 euron lahjakortin, Martat-leivontakirjan ja paljon Dr.Oetkerin tuotteita.

Kunniamaininnan saivat Emilia Alen Wirmos-leivoksella ja Eveliina Oksanen Mynämäki-leivoksella. Heitä muistettiin 130 euron suuruisilla palkinnoilla, jotka sisälsivät mm. 30 euron lahjakortin, Martat-leivontakirjan ja Dr.Oetkerin tuotteita.

Onnea palkituille!

Kädentaitohaaste 2022

Wirmon Marttojen jäsenenä voit ottaa osaa Marttailuun mukavasti kotoillen. Valmista teemojen mukaisia töitä ja pääset osallistumaan vuoden lopussa tapahtuvaan arvontaan. Teemoina mm. hyväntekeväisyyteen, vanhasta uutta, ommellen, askarrellen ihanaa, uusi tekniikka, korjaa vanhaa käyttökuntoon, jotain jouluista, makramee, pääasia, huivi, äidille, keskeneräinen valmiiksi.