Toimintakalenteri kevät 2023

Kevät on jälleen täynnä kaikenlaista kivaa puuhastelua. Lisätietoja tapahtumistamme löytyy Facebook-sivuiltamme Wirmon Martat FB . Tiedusteluja voi myös lähettää sähköpostiin wirmonmartatry@gmail.com.  Suurin osa tapahtumista vaatii ennakkoilmoittautumisen. Osa tapahtumista on maksuttomia ja maksullisissa tapahtumissa olemme huomioineet jäsenillemme tuntuvan alennuksen.

tammikuu 2023

• Marttojen valmennus Hani-Hallilla 4.1.-5.4. klo 17.30 (ennakkoilmoittautuminen)
  • Talviuinti Mynämäen kunnan saunalla sunnuntaisin klo 18.30 (ennakkoilmoittautuminen)
  • Vahvan Marttatreenit 9.1.-13.3. valmennuskeskus Vahva klo 18.00 (ennakkoilmoittauminen)
  • Villasukalle kantapää 10.1. klo 17.30 Yhteisötila Tuuki (ennakkoilmoittautuminen)
  • Marttojen Woimajumppa Hani-Hallilla 11.1.-29.3. klo 17.30 (ennakkoilmoittautuminen)

helmikuu 2023

maaliskuu 2023

huhtikuu 2023

toukokuu 2023

kesäkuu 2023

ILMOITTAUDU HYVISSÄ AJOIN— VAIKKA SAMANTIEN: Muistathan ilmoittautua tapahtumiin hyvissä ajoin. Osa toiminnoista on todella suosittuja ja täyttyvät nopeasti. Mikäli sinulle tulee este osallistua, muistathan peruuttaa ilmoittautumisen. Huomioithan, että peruuttamattomasta ilmoittautumisesta tai viime hetken peruutuksesta veloitetaan ei–jäsenen osallistumismaksu. Tämä siksi, että tarvikkeet hankitaan ilmoittautumismäärän mukaan. Jos ei toisin mainita, osallistumismaksu maksetaan käteisellä paikan päällä.