Wirmon Marttojen aikaansaannos:
Saammeko esitellä Yhteisötila Tuuki

Tuumasta toimeen, yhdistys kaipasi omaa tilaa jossa toimia ja niinpä voimme nyt ylpeänä esitellä Yhteisötila Tuukin!

Kun tarve ja tekijät kohtaavat saavat Wirmon Martat aikaiseksi vaikka ja mitä. Yhdistyksen suurin urakka on Mynämäen kunnan tiloihin uudistettu Yhteisötila Tuuki, jonka tekemiseen osallistui kaikenkaikkiaan 84 henkilöä yhteistyössä lukuisten yritysten sekä yhteisöjen kanssa. Talkootunteja kertyi kaikenkaikkiaan yli 1400. Rahoitusapua tilan tekoon saatiin Ravakalta Leader-tuen avulla.

Lopputulos on upea. Tuukista löytyy keittiötilat tarvikkeineen, kässänurkka, bistro/kokoustila sekä yläkerran aulasta vielä hyvinvointinurkkaus. Tuukissa on pidetty Wirmon Marttojen kursseja, se on vapaasti käytettävissä jäsenien omiin toimintoihin, on se sitten leipomista taikka käsitöiden tekoa tms. Ja on tilaa kutsuttu kylillä myös ”aikuisten nuokkariksi”.

Tuuki on varattavissa maksutta kaikille avoimiin tilaisuuksiin ja tapahtumiin, yhteisöjen kokouksiin ja toimintaan joka on yhdenvertaista ja syrjimätöntä. Tuuki on varattavissa arkisin klo 16-20 ja viikonloppuisin klo 8-20 välisenä aikana. Tuukia ei varata yksityistilaisuuksiin.

Yhteistötila Tuukin pääset varaamaan tästä.